Share it with your friends Like

Thanks! Share it with your friends!

Close

Go to http://mintmobile.com/mlm to get your new wireless plan for just $15 a month and free shipping!
Welcome to Multi Level Mondays, a weekly series all about multi level marketing, pyramid schemes, and ponzi schemes.

Connect with me: https://linktr.ee/iilluminaughtii
Sources: https://justpaste.me/QtHp

Writers/Researchers/Helpers:
Ali Zagame

This episode was edited by:
Christian G.

This episode’s audio was mixed by:
G. Thomas Craig

Artists:
Sprites made by https://plegberb.tumblr.com/

Outro song is Cake by Retrovision

You made it all the way to the bottom of my description box so, hello there.

#iilluminaughtii #iml #forex

Comments

k. says:

i am going to take this as a sign. i was thinking about joining because i have so many people around me wanting me to get into it and i have a seminar tonight actually in a few hours, though i have my doubts and want to draw back because the fee for joining is EXPENSIVE! talking $250 expensive and that is MONTHLY. taking this as a sign…

Micheal Persicko says:

Oh yeah this is tooooooooooootally legit and not at ALL sketchy when a blog post has a large section of the companies justification section why people at suspiciously googling "Is IML a MLM?" and explaining that it's just human nature there's nothing wrong with that at all please buy are shit and make zero fucking money Karen! Come on Karen we know you're rocking those LuLaRoe Period stain leggings and smell like doTERRA frankincense; just get another fucking credit card and sign up do it Do It DO IT! I'm sorry i got a bit carried away with that last bit.

Larna SH says:

A super dooper smart friend of mine just got into one of these. I trade everyday but forex is nothing i want to touch. Nevermind an MLM Forex. 🙄🙄

Arto Pekkanen says:

I would not join an "academy" the marketing material of which doesn't have capital letters at the start of sentences. Annoying as hell.

Joe Escobedo says:

My best friend got caught up in this and he thinks after 3 days, he’ll be able to trade no problem and that it’s “easy”. I keep telling him what is really going on, but dude thinks he’s gonna be the next “6 figure earner”.🤦🏽‍♂️

Doing Stuff With Diana says:

Weird to see emojis on official court documents

Mac Fraser says:

Wow just found this channel have to say your amazing and u and your community are examples of how to do this right

morganaravens says:

I had a friend of my dad's get me into Zeek Rewards and I'd LOVE to see a video done on that company cause that were terrible! $200 to join and get your own "pay link"…you basically spammed groups, webchats, craigslist, fb pages and such….it was so bad. Within a few weeks I realized what was going on and told my dad, who went to his friend to get my money back. After a massive shouting match, I was still out $200 and their friendship was over. A decade+ long friendship…over an mlm

Roller Dragon says:

wow… 1st ad roll was a forex ad… y'can't make this stuff up!

Danni N says:

Hahaha my dad tries to get me into the forex bullshit ugh it's soo dumb. I knew they were an mlm but nooo no one listens to me haha

Te'a Harris says:

What Blair said is right, MLM's and other companies of the like, do in fact target college kid. That may be a reason why Vector contacted me for a "job opportunity".

Celyn dionne says:

SHE MENTIONED FOREX!!! I've been studying forex for 6 months and I still don't feel ready to even trade with my demo account. Real money? HELL NO. I haven't even spotted any real life chart patterns yet but I've read and learned SOOOO MUCH about them. Gonna hunt 'em down soon. Forex is tough shit. I love it. I believe I have the mental fortitude to be the winning 1-5%.

David Kantun says:

"Let me assure you that this is not one of those shady pyramid schemes you've been hearing about. No sir. Our model is the trapezoid!"

zyzzy13579 says:

11:53 "I'm far from the smartest guy in the room, but I'm not a complete Muppet either." No fair insulting Animal, Forgetful Jones and Gonzo like that!

Shelby Day says:

Amway is freaking EVERYWHERE

iggy chan says:

LOOOL my best friend from middle school aLMost got me into this one,,, when i looked at the website i was like 'hmm its suspiciously super easy to put in my credit card information, and not easy enough to find more information on these packages'. was also a little insulted my friend didnt recommend me the cheapest option. i saw the BBB thing too! at the end of the day i also didnt wanna join their higher ups 'friend group' so i just never signed up. me being lazy saved me…..

Mattheus Tiger says:

I have 3 illegal immigrants friends who are in this business and I’m just like bruh y’all not even legal and doing illegal shit 😂 but yea they keep bugging me to join their group smh

Howard Love says:

This video says it all , Even the best trades and the most profitable trading strategies won't be effective if you don't have strict money management rules in place to protect your winning trades, cut your losses and grow your account that is while I highly recommend Mr Romero pieto who indeed trades on my behalf making me earn more profits every week.

Joshua Sweetvale says:

Topic idea: This has nothing to do with your current video. Just too lazy to install twitter:

The Third Temple. A lot of American revelationists believe in actively shaping the Antichrist's prophecised return.
I'm not kidding, this is well-documented.
Many loud American preachers think they need a third Jewish temple for the 'playbook' of Revelations to work.
I'd like your expertise to digest this superstition-cum-movement and explain it to me… and a lot of people who might want to know this motivates so many Evangelical politicians.
I know it sounds nuts. It is. But I think it's a fascinating perversion of the Bible, to actually take steps to try and make Armageddon come to pass!

the FOodzzZ ? says:

You know I expose you right

John Scullane says:

Love floofy Casper outro.

Steel says:

Anyone else use bit coin as travel bullion? Buy it in your home country and sell it in the local currency wherever you go. Even if the value drops by the time you sell unless there's a total market crash it won't be as bad a ripoff as an airport currency exchange.

shelby k says:

I have been DYING for you to do this video! I have a friend who tried desperately to get me into this BS and I keep telling him it was a pyramid scheme. Can't wait to send this to him

Khailil S says:

I've been targeted by this company as a broke college student, I hate them

Write a comment

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.